lördag, augusti 15, 2009

Internetbefriad

Varit på semester och inte varit ute på nätet nämnvärt eftersom det var ett av målen jag hade med ledigheten, dvs att inte använda datorn mer än nödvändigt.
Dock hade vi god hjälp av datorn då vi startade vår resa söderut. Varit iväg med kärleken på en veckas semester med färdrutten -> Skåne - Halland - Göteborg och sen hem igen. Vi avreste tidig söndag morgon för 2 veckor sedan och kom hem för en vecka sen. Vi toppade med Madonna-konserten 8/8, vilken var en rejäl upplevelse.
Stickning under resan var endast på nedresan från Västerås-Skåne. La upp och stickade på en socka i tunt mörklila garn. Har dock inte stickat något mer på denna strumpa utan återupptagit koftprojektet jag påbörjade min första semestervecka (av 3).
På stickorna just nu är således en modell från Garnstudios senaste kollektion. Bild kommer senare.
Nu ska jag gå o lägga mig, imorgon fortsätter jag sticka på koftan. Bak och framstycken klara (sitter ihop) och så en halv ärm. Blir kanske klar i veckan måhända och då blir det spännande att prova och se om det blev fint. Kolgrått med vitt. Lite norskinspirerat tycker jag.
GONATT!

Inga kommentarer: