tisdag, mars 26, 2013

Solen skiner - återhämtningens tid - idag Stickcafé!

Hola!
Länge sen jag skrev något i bloggen. Men idag ska det skrivas lite. Har precis kommit hem från en lång promenad. Lämnade in bilen vid 8 och sen gick jag hem. En bra bit - 4-5 km gissningsvis. Senare idag ska jag traska till sjukhuset fram och tillbaka för den dagliga strålningsdosen. Snart är eländet i alla fall över men allt har väl inte bara varit negativt. Tänk så mycket stickat det blivit. X antal sockor i allehanda färger och modeller. En del får ligga på "lut" inför nästkommande jul.
Ikväll ska det ske - jag ska för första gången bege mig på stickcafé här i Västerås. Det blir av kl 18 på Kalle på spången. Funderar fortfarande på vilket handarbete jag ska ta med. Kanske Rambling rose som ligger o skräpar. Den har ju legat i nästan 2 år nu och borde bli klar innan årets sommar gör sin entré.
Nu är det dags för en kopp kaffe och en vilopaus.

2 kommentarer:

Margita sa...

Välkommen tillbaka kram från Margita

myrica sa...

Så trevligt att du skriver på din blogg, har saknat dig.
Hoppas allt är så bra det kan vara.
Jag önskar dig en härlig Påsk helg
kramar