tisdag, augusti 30, 2011

På besök i Linköping




Oh, hösten närmar sig och jag är i Linköping. På promenad igår såg jag att det fanns flera Garnbutiker! - Åh, då bestämdes att jag idag skulle göra en tur runt o kika lite.



Första stopp blev dock Press-stop - butik har de här också - inte bara i storstan!


Sen smög jag iväg mot Garnverket. Fick verkligen hålla hårt i mig själv för att inte köpa mer garn. I alla fall så blev det de 4 senaste häftena från Drops. Sen så köpte jag ett mönster på en underbar poncho som flickan i butiken bar. Får se om jag får ihop något liknande själv.





2 kommentarer:

Margita sa...

Det var länge sedan
Kram Margita

Myricas Farmor sa...

Hejsan
nu var det ett tag sedan du var inne, så kul.
Ha du stickat mycket.... nu under sommaren har jag inte gjort så mycket, det har blivit trädgård och renovering av kök.
HA det gott min vän
kram