onsdag, december 12, 2012

Long time no see: Icelandic mode

Äntligen kom jag in och uppdaterar min blogg. Sen sist har jag stickat massor eftersom jag numera är sjukskriven efter bröst cancer diagnos. Operation avklarad och nu har jag precis fått min tredje cellgiftsbehandling.
Under tiden hemmavid så har stickorna flugit än hit än dit. Många alster är avklarade, påbörjade och upprepade. Det mesta försöker jag dokumentera på Ravelry.
Av rubriken förstår ni att jag också börjat fundera på min första islandströja och ifrån NordicStore har jag köpt både mönsterböcker och material. Kika in så får ni se. Här är senaste paketet som kom igår - ja det tar bara 1-2 veckor för att få leverans hem - med reservation för jul förstås.

2 kommentarer:

Margita sa...

Välkommen läser dig på facebook

myrica sa...

Nemen vad sager du, Inte konstigt du inte varit inne på din blogg, jag har nämligen liten koll på dig(skratt), så kul att se dina alster, ska in och kolla på Ravelry du gör så mycket fint.
Hoppas du har en trevlig Lucia men lusse katt och pepparkaka.
Stor kram
Ingvor