söndag, januari 06, 2008

Bloggeli, blogg

Sitter återigen framför datorn efter ett par dagars frånvaro. Känns skönt att vara mycket offline nu under helgerna. Internetgiftet hade liksom spridit sig djupt in i mig och jag har under hösten chattat bort rätt mycket tid. MEN resultatet är ändå att jag blivit nöjd och lycklig. Min kärlek träffade jag ju på nätet och tack vare Match.com så är jag nu "seriously in love" och hoppas så förbli eeeeeeeeeeeeeeeeevigt!

Idag har det snöat rejält så jag och lilla Alice tog en tur ut och åkte pulka i dagisbacken. Sen rulla vi snöbollar och byggde lite på en gubbe som andra barn påbörjat. Härligt att vara ute i ljuset och ha på sig termobyxerna för första gången i år. Glömde dock bort att ta kort för att föreviga vintervädret.

Nu är det eftermiddag och dags att gå ut i köket och slåss med kastrullerna.

//Kristina

1 kommentar:

Cicki sa...

Visst är det underbart med kärleken. M och jag träffades oxå via nätet. Det är åtta år sedan nu. Jag unnar dig evig kärlek