fredag, januari 04, 2008

Nyårslöften?


Tänkte passa på att börja året med att blogga mera.


Blev det några nyårslöften?


Jo, tänkte börja röka ... nähä säger ni.... joho, typ cigariller och som min kärlek säger - med förlängare med ;o). Tror dock jag väntar till rätt tillfälle.


Året slutade lite annorlunda. Tråkig julafton hos föräldraskapet men däremot härlig "Julotta". Duktig flicka avslutade året hos nya kärleken och går nu in i en ny TID. Stickorna ligger återigen på soffbordet - en scarf till älsklingen - mmmmm.


Barnen är hos mig varannan helg - allihop! sen i veckorna är tonårssonen hemma. Lilltösen växlas mellan fadern och modern. Jo, det ska nog gå. Tror jag är stor flicka nu och inte gråter allt för mycket.
I mitten av december for jag till Gran Canaria och inledde "Förhållandet" med stort F. Eller K som i kärlekshistorien eller kanske t o m E som i Evig kärlek!!!

1 kommentar:

Cicki sa...

Det är "tant" Cicki som tittar in. Har nu suttit och gottat mig åt alla dina fina saker. Du är otroligt duktig på det här med stickning. Titta gärna in till mig om du inte redan gjort det.....:-)